Alles weten over Internet Marketing? Neem deel aan de volgende lessenreeks van de Internet Marketing School


Eén van mijn activiteiten is het doceren van Internet Marketing, onder meer bij de Internet Marketing School. Deze sessies zijn vooral gericht naar de marketeer waarbij ik de introductieles (strategie en overzicht) voor mijn rekening neem en een aantal vooraanstaande experts dieper ingaan op een selectie van belangrijke Internet Marketing tools. Zelf vind ik dat elke marketeer deze sessies zou moeten volgen. Internet Marketing is gewoon te belangrijk geworden in de huidige algemene marketingaanpak. Elke marketeer dient te beseffen wat er allemaal kan (en niet kan). Uiteindelijk zal hij de beslissing moeten nemen wat het het bedrijf allemaal zal doen (en niet doen). De uitvoering kan hij dan met gerust gemoed – en kennis van zake – laten doen door een gespecialiseerd bureel die hem niets meer kan wijsmaken.

Beste Marketeers, vind je dat je onvoldoende weet over Internet Marketing? Neem dan absoluut deel, het wordt uw de beste investering van het jaar. Meer info gewenst? Hieronder het persartikel verspreid door de Internet Marketing School.

4C Consulting faciliteert de doorstart van de Internet Marketing School.

De Internet Marketing School, het nieuwe opleidingsinstituut voor digitale marketing, opgericht door Jan-Willem Vanhaelewyn (24) en Jonathan Gillyns (28), slaat de handen in elkaar met 4C Consulting, specialist in customer relationship management, met als doel het uitbreiden van het succes van de eerste cyclus in het najaar 2010 naar 4 lessenreeksen in 2011.

Bedrijven en organisaties versterken meer dan ooit hun aanwezigheid op digitale kanalen of zien hun concurrenten dit doen en willen meespelen. Digitale marketing is dus het nieuwe modewoord. Maar wat is het eigenlijk, hoe ga je er mee om en hoe belangrijk is het in je totale strategie?

Op die vragen wil Internet Marketing School een antwoord bieden door met open vizier en met een praktische aanpak de kracht van online marketing te delen met haar cursisten.

Topdocenten met een jarenlange praktische ervaring in hun domein zoals Clo Willaerts, Kenny Vanbeeck, Robbie Cop, Geert Martens, Dado Van Peteghem, Alex Van de Wal, Georges Dockx en Tom Muyllaert, zullen hun expertise en kennis delen in een reeks van acht lessen. Tijdens deze lessen staat vooral het praktische, resultaatgericht en onafhankelijk werken voorop.

Er wordt resoluut gekozen voor onpartijdige lesseninhoud. Een greep uit de behandelde onderwerpen: e-marketing, social media voor bedrijven en organisaties, meten van marketingcampagnes, content marketing, customer experience, mobile marketing en e-mail marketing.

Vanaf heden wordt dit initiatief ten volle ondersteund door 4C Consulting, al meer dan 14 jaar actief in het domein van klanteninteracties en klantgeoriënteerd werken. Voor hen is deze samenwerking van strategisch belang, zegt Johan Van Genechten, CEO. De Internet Marketing School geeft ons toegang tot een platform om de kennis van e-marketing bij onze klanten te stimuleren, om nieuwe concepten uit te testen en best practices te definiëren en om nieuwe vormen van marketing te introduceren. En niet te vergeten, ook voor onze eigen medewerkers is het een geweldige opportuniteit.

De eerstvolgende lessenreeks loopt van 24 mei t.e.m. 7 juni in gebouwen van de KHLeuven. Er zijn 4 lesdagen, met telkens 2 sessies. Voor detail-info en inschrijvingen, neem een kijkje op http://www.internetmarketingschool.be .

Info en inschrijvingen via http://www.internetmarketingschool.be

Volg ons op Twitter: http://www.twitter.com/ims_be

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: